joi, 25 august 2011

Last Summer

         Bluzita "Last Summer" Vanduta
E pe sfarsite vara...dar e atat de  plin de flori...


     Dimensiuni: distanta dintre umeri 50cm, peste bust are 48cm, cu lungimea totala de 70cm
     Bluza inflorata, dintr-o tesatura grea ce cade foarte bine va atrage intotdeauna priviri datorita combinatiilor de culori tari..cade usor larguta pe umeri si bust facand clasa cu o pereche de jeansi scurti, purtata peste, cu o curea in talie sau de ce nu..!?..innodata la baza
      Pret de 23 lei

3 comentarii:

  1. Cam la ce masura se potriveste? Eu port S/M .

    As dori sa o cumpar, te rog lasa-mi raspuns pe mail. mersi frumos:*

    Email: de.duts@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna.Ti-am mai trimis un mesaj dar nu cred ca s-a salvat.Vreau sa cumpar bluzita. Astept sa ma contactez pe mail: gabi.talmaciu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna.
    Bluzita a fost vanduta nu mai este disponibila.imi pare rau.
    Am reduceri 50% pe blogul www.chaterineboutique.blogspot.com
    Poate gasesti ceva sa iti placa.
    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere